søndag 6. mai 2012

PROSJEKT GARDEROBE:

Først vil jeg si litt om hvordan jeg har tenkt å gjennomføre prosjektet.


EMNEVALG:                 
                                                    Velge hva jeg ønsker å arbeide med
                                                

PROBLEMFORMULERINGER:

                                                     Finne ut hva jeg/vi vil "lære"

                                                     Spørsmål jeg ønsker svar på.

PLANLEGGING:
                                                    Hvordan legge opp arbeidet videre i prosjektet?

                                                    Hva må gjøres for å få svar på spørsmålene?

GJENNOMFØRING:
                                                   Gjør det jeg/vi har planlagt.

                                                   Går ut og undersøker virkeligheten.

PRODUKTFREMSTILLING:

                                                  Fremstille et produkt (bilder, skuespill etc) som skal bearbeide
                                                  den læring som har skjedd underveis, samt gi et innblikk i hva
                                                  prosjektet har omhandlet.

PRODUKTVURDERING:

                                                  De som prosjektet har berørt f.eks barna, foreldre, ansatte evaluerer
                                                  dette.

ETTERARBEID:

                                                 Hva var det jeg/vi ville med prosjektet?

                                                Hva skjedde?

                                               Hva har jeg/vi lært av prosjektet?

                                               Hvordan kan vi komme videre (jobbe fremover)?
                                     


Dette er utgangspunktet for mitt "Garderobe prosjekt".

Som nevnt tidligere har vi i Bergerbakken barnehage  jobber med ANSVARSLÆRING.

Dette vil da ligge som en bakgrunn for min jobbing med dette prosjektet.


Navnet på prosjektet er:

                                        GARDEROBE/ PÅKLEDNING I
                                       BERGERBAKKEN BARNEHAGE



                                                                       

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar